شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

چرا مقالات كورنراستون براي سئو مهم هستند؟

۸ بازديد

مقاله‌ها و محتواهاي كورنراستون نقش مهمي را در استراتژي­‌هاي بهينه سازي جاري ساختن مي­‌نمايند. به دست آوردن سكو روي عبارت­هاي داراي شهرت بسيار فعاليت دشواري ميباشد البته به ياري طريقه كورنراستون مي­اقتدار از عهده عبارت­هاي رقابتي برآمد. در‌صورتي‌كه مقاله ها زيادي را در يك قضيه مي­نويسيد مي بايست به گوگل بگوييد اپليكيشن آموزش سئو كه كدام­يك از مداقه بيشتري برخوردار‌است، در غير اين شكل بايستي با به عبارتي محتواهاي خويش براي بدست آوردن منزلت‌ي در شيت جستجوي گوگل رقابت فرمائيد و با به كارگيري از ساختار لينك و پيوند­دهي داخلي اساسي­ترين نوشته‌ي‌علمي را براي گوگل مشخص و معلوم فرماييد.
 
ساختار لينك و پيوند­دهي براي كورنراستون­ها:مقاله‌ها كورنراستون بايد در بالاي هرم وب سايت شما قرار گيرند. در موقعيت ايده‌­آل، بايستي بتوان براحتي از كاغذ مهم يك سايت به مقاله ها كورنراستون دست­‌يافت. همينطور بقيه مقالاتي كه مسئله شبيه با مقاله ها كورنراستون دارا‌هستند بايستي به نوشته‌ي‌علمي كورنراستون مرتبط‌ش لينك و پيوند داده‌­شوند. وقتي كه سايت شما پيشرفت مي­‌يابد پست­هاي متعددي را در آن ارسال خواهيد كرد. شما مي بايست به موضوعات اين پست­ها از زواياي متعدد نگاه نمائيد و هرمورد آكادمي رايا پارس از آن­ها را به كورنراستون مطلوب و مرتبطي پيوند دهيد. اين ساختار پيوند­دهي داخلي شانس بالا رفتن جايگاه نوشته ي علمي كورنراستون شما‌را در جستجوي گوگل بالا مي­پيروزي.
 
seo كورنراستون با به كارگيري از يوست بهينه سازي:يوست بهينه سازي ابزار فوق‌­العاده‌­اي را براي سئو محتواي كورنراستون what is seo براي مثال كانتر لينك و پيوند­‌هاي متني، محاسبه محتواي كورنراستون و _درنسخه پرميوم_ پيشنهاداتي براي پيوند­ده‌ي داخلي ارائه مي­دهد و از اين روش مقاله‌ها كورنراستون را نسبت به بقيه پست­‌ها در حق تقدم قرار مي­دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.