شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

بهترين توضيح براي الگوريتم هاي گوگل

اپليكيشن آموزش سئو در مشهد

بهترين توضيح براي الگوريتم هاي گوگل

۱۰ بازديد


الگوريتم كبوتركبوتر يك كدام از الگوريتم هاي جذاب ميان الگوريتم هاي اپليكيشن آموزش سئو گوگل ميباشد. اين الگوريتم در صدر نامي نداشت و در واقع اسم كبوتر نامي ميباشد كه متخصصين بهينه سازي براي آن در لحاظ گرفته اند. البته الگوريتم كبوتر دقيقا چه كاري ايفا مي‌دهد؟ اين الگوريتم قادر است نتيجه ها كاوش را بر طبق وضعيت مكاني شما تغيير‌و تحول دهد. به ذكر بي آلايش خيس بعضي اوقات ممكن ميباشد در پي جاي خاصي مانند مغازه يا اين كه رستوراني بگرديد و در حاصل گوگل چشم باشيد كه برخي از حاصل با نشاني و حتي اكران نقشه در يك جعبه غير وابسته نماد داده مي گردند. اين مورد رابطه با تلاش الگوريتم هاي گوگل به ويژه الگوريتم كبوتر دارااست. تمركز اين الگوريتم بر اكران حاصل كاربردي خيس به يوزرها ميباشد. پس به شما پيشنهاد مي‌كنيم براي ورقه تماس با ما وبسايت خويش داده ها ظريف و جامعي وارد فرماييد. براي مثال اين موردها مي شود به به كار گيري از نقشه گوگل اشاره كرد.
الگوريتم رنك برين (RankBrain)RankBrain يك سيستم يادگيري ماشيني ميباشد كه به Google ياري مي نمايد تا معناي حقيقي عبارت سرچ گرديده در گوگل را رمزگشايي نمايد و در جواب به آن سؤالات، نتيجه ها جستجوي متناسب به استفاده كننده اكران دهد.
يك عنصر براي پردازش عبارت سرچ گرديده در RankBrain وجود داراست و افزون بر آن يك مؤلفه سكو بندي نيز براي آن تعريف و تمجيد شد‌ه‌است. (وقتي كه رنك برين براي او‌لين توشه معرفي شد، گوگل آن را سو‌مين استدلال اساسي درجه بندي ناميد). RankBrain مي‌تواند خلاصه مطالب كاغذ را تحليل نمايد و رابطه آن با عبارت سرچ گرديده را پيدا نمايد و با يك سيستم ماشين لرنينگ به گذر زمان مجال خويش را آپ ديت و فهم و شعور بيشتري از مضمون‌ عبارت سرچ گرديده پيدا مي نمايد.
الگوريتم رنك برين تا حدودي به فاكتورهاي سنتي سئو (لينك و پيوند ها، باصرفه‌سازي در برگه و غيره) پشت گرمي دارااست ولي افزون بر آن به فاكتور هاي ديگري كه به مراد ظريف و رضايت مخاطب مربوط ميگردد نيز اعتنا مي نمايد آن‌گاه مشخصات و واحد سنجش رابطه صفحه ها جان دار در فهرست ايندكس را مشخص و معلوم مي نمايد و وبسايت ها را به ترتيب در حاصل آرم مي‌دهد.الگوريتم BERT گوگلالگوريتم BERT گوگل، اين موتور كاوش را حاذق مي نمايد تا لهجه طبيعي و خودماني را نيز شبيه لهجه ماشيني شعور نمايد. همان فرقي ندارد كه شما با جمله ها قانوني و نوشتاري عبارتي را كاوش مي‌كنيد يا اين كه از گويش خودماني به كارگيري مي‌كنيد، گوگل مي‌فهمد كه شما در‌پي چه چيزي مي باشيد. در صورتي‌كه مبادرت به جستجوي عبارتي درين موتور كاوش فرمائيد، گوگل كلمات خودماني را به شما سفارش مي نمايد. در واقع اين فعال شدن الگوريتم BERT گوگل ميباشد كه‌اين قابليت و امكان را ساخت‌و‌ساز كرده است. ولي در پيشين الگوريتم هايي براي فهم خوب گويش طبيعي آيتم استعمال قرار گرفته بود البته اين الگوريتم دقيقتر ميباشد و ميتواند نتيجه ها داراي ارتباط تري را ارائه دهد. در شرايطي كه بخواهيم از منظر ديگري نيز به الگوريتم BERT گوگل نگاه كنيم، گوگل دارااست موتور خويش را بيشتر از قبل براي جست و جويبار صوتي فراهم مي نمايد. پس در شرايطي كه طرح ريزي دور از شوخي براي seo در آينده داريد، عالي ميباشد در براي جست و جويبار صوتي گوگل نيز محتواي خويش را seo نماييد.



تاثير شناخت با الگوريتم هاي گوگل بر seo
دورانديشي از الگوريتم هاي گوگل براي مديران وبسايت امري بسيار ضروري به‌حساب مي‌آيد. شما مي‌توانيد با آناليز ظريف اين الگوريتم ها از دو جنبه به افزايش كيفي و بهبودوضعيت بهينه سازي وب سايت خويش امداد نماييد. در قدم نخستين با محدوديت هايي كه هر كدام الگوريتم هاي گوگل براي وبسايت ها گذارده اند آشنا گرديد. با اين عمل اين قابليت و امكان را پيدا مي‌كنيد كه وب سايت را به نيكي چك كرده و مواقعي كه ممكن ميباشد سبب به جريمه شدن تارنما خواهد شد بر طرف نمائيد.
ولي اين كليه كاري وجود ندارد كه از روش شناخت با الگوريتم هاي گوگل مي‌توانيد جاري ساختن دهيد. وقتي كه شما با كوشش اين الگوريتم ها آشنا گرديد به سادگي ميتوانيد بفهميد از روش مي اقتدار وب سايت را افزايش بخشيد. بدين مفهوم كه موردها مهمي كه گوگل به آنها اشاره مي نمايد يا اين كه در آن حوزه محدوديت هايي را نظر مي نمايد به عبارتي مواقعي ميباشند كه مي‌توانند نقاط قوت وب سايت شما به شمار بيايند. آن‌ها ليست كرده و كوشش نمائيد در به عبارتي موضوع بر روي وب سايت تمركز فرمائيد. براي مثال در شرايطي‌كه الگوريتم پاندا بر روي موقعيت و كيفيت محتواي وب سايت تمركز كرده بدين برهان ميباشد كه محتوا خير فقط براي موتور هاي كاوش، بلكه براي مخاطبان شما نيز حائز اهميت بالايي ميباشد. اين مورد ها مي‌تواند به شما ياري دهد علاوه بر كسب سكو خوب از موتور هاي كاوش، جايگاهي پر ارزش نزد مخاطبان خويش به دست بياوريد. فراموش نكنيد بيشتراز هر چيزي رضايت يوزرها و مخاطبان شما قادر است عاملي براي توفيق وبسايت به شمار بيايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.