شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

حواستان به تصاويري كه در صفحات استفاده مي‌كنيد باشد

۶ بازديد

فرقي ندارد كه براي گوگل ديسكاور محتواي خويش را با صرفه مي كنيد يا اين كه براي SERP، تصاوير نقش مهمي در تجارب كاربري اجرا مي‌نمايند. اپليكيشن آموزش سئو تا جايي كه مي توانيد از تصاوير اوريجينال، نمودار و گرافيك‌هاي تنظيم گرديده به وسيله دسته محتواي خودتان را منتشر فرماييد. البته در صورتي نشد، ايرادي ندارد در حالتي كه از تصاوير دست دوم مرتبط هم استعمال نماييد. در هر شكل موارد ذيل را مدنظر قرار دهيد:
تصاوير خويش را باصرفه فرمائيد تا سرعت بار گذاري ورقه بالا برود.اسم تصوير را تغيير تحول و واژه و كلمه كليدي را در آن مكان دهيد.يك متن جايگزين بهينه سازي گرديده با واژه و كلمه كليدي بنويسيد.ساختار نشاني عكس را ارزيابي فرماييد كه در شايسته ترين موقعيت باشد. گوگل اين گزينه را در امتيازدهي تصاوير در لحاظ ميگيرد. آكادمي رايا پارس تصاوير خويش را براي چشم شدن در تلفن همراه فراهم نمائيد.براي ارتقاء بازديدكنندگان وبسايت خبرها را تخت گاز تكثير دهيددر حالتي كه ميخواهيد در حوزه بيزنس خويش مدام پيشرو باشيد، مرجع خبرها گرديد. خبرهاي دست اوليه و محتواهاي آپ تو ديت ميتواند به ارتقاء بازديدكنندگان وب سايت ياري دهد. در هر منطقهاي كه عمل مي كنيد، ليستي از واپسين ترندهاي روز جهان را داشته باشيد، تويير حساب‌هاي اساسي صنعت خويش را دنبال فرماييد. در لينكدين و فيسبوك فعال باشيد و ميدان رقابت را در كانال‌هاي اجتماعي خالي نكنيد.
براي اينكه استخراج و كارتان في مابين اين تمامي خبر و پست‌هاي نو روزمره به ديده بيايد، تا جايي كه مي توانيد متعدد باشيد. تلاش فرمائيد what is seo به همگي چيز از جنبه ديگري نگاه نمائيد. مخاطبين نوع نگاه‌هاي متعدد را مي‌پسندند.
محتواهاي تخصصي بنويسيدچه چيزي براي گوگل اساسي‌خيس از يك محتواي ديدني و با كتابت عالي ميباشد؟ محتواهاي داراي اعتبار! محتواي قدرتمندي كه به وسيله يك داراي تخصص درج شده باشد. مطمئن گرديد كه در مجموعه ساخت و ساز محتواي خويش نيروي تخصصي حوزه‌ كاري خويش را داريد. ضمن اينكه مشخص و معلوم فرماييد كه در چه قضيه‌هايي مي خواهيد محتوا ساخت‌و‌ساز فرمائيد. موارد ذيل را هم رعايت نماييد:
تاپيك كلاسترها يا اين كه خوشه‌هاي موضوعي خويش را تعيين فرماييد و تنها درباره آنان بنويسيد: با اينكار به موتورهاي كاوش علامت مي‌دهيد كه در چه منطقهاي كارشناس مي‌باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.