شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

الگوريتم MUM (Multitasking United Model Algorithm) – سال ۲۰۲۱

۵ بازديد

اين الگوريتم همان طور كه از نامش پيداست، قادر است تعدادي شغل را با هم اجرا دهد. برخلاف بقيه الگوريتم‌ها كه تسك‌ها را يك كدام از بعداز ديگري جاري ساختن مي‌دادند، الگوريتم MUM تعدادي شغل را باهم جاري ساختن مي دهد. به عبارت ديگر يعني هم زمان بضاعت قرائت متن، فهم مضمون‌ و تقويت آن با كليپ و صوت را اعمال ميدهد. همينطور به بيشتراز 75 گويش زنده جهان مسلط ميباشد تا بتواند داده ها را به صحت اخذ نمايد و سوالهاي غامض يوزرها را جواب دهد.
مقصود الگوريتم‌هاي موتور جستجوي گوگلغرض الگوريتم‌هاي موتور جستجوي گوگل، مجموعه‌بندي مطالب تارنما‌ها و امداد هر چه بيشتر به كاربر در يافتن داده ها مدنظر ميباشد.  اپليكيشن آموزش سئو روزمره وسعت بسيار متعددي از داده ها در وبسايت‌هاي متفاوت لود مي گردند كه‌اين كانال جهاني اينترنت را به يك كتابخانه بي‌آخر تبديل مي‌نمايد. گوگل به‌تيتر كتاب‌دار اين كتابخانه بايستي بتواند مطالب را تيم‌بندي نمايد تا بر طبق نياز درخواست كنندگان آن ها را در دسترس قرار دهد. آنچه به گوگل درين دستور ياري مي‌نمايد الگوريتم‌ها مي باشند.الگوريتم‌هاي نو گوگل اين روند را كاسه تعدادي ثانيه اجرا مي دهند. الگوريتم‌هاي سكو‌بندي گوگل از دربين وب سايت‌هايي كه در خويش گوگل ايندكس مي شوند پيرو ارائه اطلاعاتي به كاربر مي‌باشند آكادمي رايا پارس كه بيشترين بازدهي را به‌دنبال داشته باشد يا اين كه به عبارت ديگر لبخند رضايت را بر لبان كاربر بنشاند.
الگوريتم‌هاي گوگل و تأثير آنان بر مرتبه‌بندي نتيجه هااز‌آنجا‌كه گوگل اقيانوسي از محتواست مي بايست كليه آن ها را به ترتيب براساس مرتبط بودن به عبارت سرچ‌گرديده و چگونگي محتواي ارائه‌گرديده فهرست نمايد. به دليل آنكه استفاده كننده نيز وقت و اقتدار رسيدگي كليه حاصل اكران داده گرديده را ندارد. پس در‌اين بين پيروزي با كسي ميباشد كه منزلت بالاتري داشته باشد.
گوگل براي فهرست‌بندي صفحه هاي اينترنت براي هر عبارت از خزنده‌ها يا اين كه اسپايدرهايي به كارگيري مي‌نمايد كه تمامي صفحه ها را مي خزند و از لينكي به لينكي ديگر مي روند و در غايت براي هر عبارتي كه ممكن ميباشد سرچ خواهد شد يك فهرستي را مي سازند. شغل مهم موتور كاوش اين ميباشد كه وبسايت‌هايي را به مخاطب ارائه نمايد كه دربردارنده كلمه ها جستجوي وي باشد. در فيض اين فرآيند اتومات كه مشخص و معلوم مي‌نمايد سود هر عبارت جستجوشده در چه منزلت و درجه‌اي در برگه حاصل كاوش ظواهر گردد what is seo به هر كاغذ يك مرتبه وابستگي ميگيرد كه پيج رنك (Page Rank) ناميده ميشود.
اين غول موتور كاوش نمي‌تواند يك مقر داده بسيار بلندمرتبه داشته باشد كه نامنظم بوده و هرگاه مخاطب عباراتي را در آن كاوش نمايد آغاز به تر و تميز كردن آن نمايد. براين اساس گوگل در هر مجال به وسيله خزنده‌هاي خويش محتوا را ايندكس و مدير مي‌نمايد. جستجوي ايندكس بسيار سريع‌خيس از جستجوي تك تك مقر داده خواهد بود. هنگامي محتوا ايندكس شد گوگل يك اسكن از آن تنظيم مي‌نمايد و يك ميانبر براي هر كاغذ را در ايندكس قرار مي دهد.
حال كه‌اين روند جاري ساختن شد، گوگل هنگام جستجوي يك واژه و كلمه خيلي شل‌خيس ميتواند عبارت مرتبط را پيدا نمايد. به ازاي جستجوي هر عبارتي در گوگل هزار سود وجود دارااست، گوگل از روش الگوريتم‌هاي خويش تصميم مي گيرد كه حاصل با چه نظم و ترتيبي به استفاده كننده اكران داده گردد. همين نظم و ترتيب در اكران جستجوها قلب seo ميباشد.
داده والا‌ترين سرمايه گوگل ميباشد. وسعت بسيار زياد داده، مدير نوين مي‌طلبد تا كليه آنچه استفاده كننده ميخواهد با رعايت اصل وديعه‌داري به دستش رسد. گوگل همگي ‌ساله با ابتكار عمل الگوريتم‌هاي نو كوشش دارااست تا دنياي داده ها را وارد بعد از ظهر جديدتري نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.