شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

چه عواملي براي موفقيت در سئو تاثيرگذارند؟

۶ بازديد

براي پي بردن اين نكته كه چقدر ارتفاع مي‎كشد اپليكيشن آموزش سئو تا توفيق سئوي تارنما‌مان را ببينيم، بايستي دست اندركاران اثرگذار در آن را بشناسيم. در‌پي به نظارت اين دست اندركاران خوا هيم پرداخت.
سوابق اينترنت‌وب سايتاينكه روي يك دامنه تازه شغل مي كنيد يا اين كه خير، يك كدام از دست اندركاران كليدي ميباشد كه روي مجال ما يحتاج براي ديدن حاصل seo اثر مي گذارد.
با اعتنا به اينكه يك دامنه نو هنوز هيچ اعتباري ساخت نكرده يا اين كه هيچ بك‌لينكي به دست نياورده ميباشد، حدودا مدام نسبت به يك دامنه ديرين نياز به مجال بيشتري داراست. يك دامنه كهن دستكم سطحي از اعتبار را به دست آورده و دارنده بك‌لينك و پيوند‌هايي ميباشد كه به آن اشاره مي‌نمايند.
در شرايطي كه يك دامنه به طور كامل نو داريد، آكادمي رايا پارس مي بايست اين انتظار را داشته باشيد كه نتيجه ها نتايج از seo را در پهنا ۹ تا ۱۲ ماه ببيند، خير ۶ تا ۱۲ ماه.
با اين اكنون داشتن يك دامنه ديرين‌خيس اين مضمون‌ را نمي‌رساند كه به صورت خود كار نتيجه ها سريع‌تري خواهيد روئت كرد. در صورتي دامنه تا قبل از اين پايين تأثير يك جريمه گوگل يا اين كه به‌روزرساني الگوريتم مهم قرار گرفته باشد يا اين كه روي آن كار‌هاي سئويي صورت گرفته كه بر خلاف با شيوه نامه‌هاي اينترنت‌مستر گوگل باشد، احتمالا نتيجه ها سريعي مشاهده نخواهيد كرد.
رقابت‌پذيرينتايجي كه از با صرفه‌سازي seo اخذ مي كنيد روي كلماتي كه رقابت‌پذيري كم و بيش دارا‌هستند، متعدد ميباشد.
درصورتي كه اينترنت‌سايتي در موضوع سرويس ها مالي داريد و مي خواهيد روي يك واژه كليدي با رقابت‌پذيري زياد جايگاه بگيريد (براي مثال «كارت‌هاي اعتباري») ممكن ميباشد ۲ سال يا اين كه بيشتر ارتفاع بكشد تا در كاغذ نخستين نتيجه ها جستجوي گوگل چشم گرديد. از سوي ديگر، براي كلمه ها كليدي با رقابت كمتر، ممكن ميباشد بتوانيد حاصل اميد‌بخش‌اي را در پهنا ۳ تا ۶ ماه ملاحظه كنيد.
ميزان دارايي تارنماسوابق اينترنت‌وبسايت يا اين كه رقابت‌پذيري لغت ها كليدي، مواقعي مي باشند كه در در دست گرفتن شما قرار ندارند. البته آنچه كه ميتوانيد (معمولا) در اختيار گرفتن نماييد منابعي ميباشد كه به پروژه بهينه سازي تخصيص داده مي‎گردد. اساسي ميباشد كه بدانيد چه دارايي‌اي داريد و به چه شكل مي خواهيد آن را براي كمپين سئويي خويش هزينه فرماييد. هر چه بتوانيد منابع بيشتري را به seo تخصيص دهيد، معمولا حاصل سريع‌تري اخذ خواهيد كرد.
مهمترين منبعي كه نياز داريد مجال ميباشد. بياييد يك نمونه بزنيم:
دو اينترنت‌وبسايت مرتبط با استخراج‌وكارهاي خرد در يك صنعت معلوم، روي واژه كليدي يكساني با هم رقابت مي‎نمايند. هر دوي آنان ميدانند what is seo كه پاداش‌هاي كليدي توفيق seo، سئوي فني، محتوا و بك‎پيوند‌ها مي باشند. هر دو از سرويس ها يك فريلنسر seo به كار گيري مي‎نمايند. براي آساني مثالمان فرض ميكنيم كه هر دوي اين وبسايت‌ها در يك فرصت آغاز به با صرفه‌سازي بهينه سازي كرده‌اند.
اينترنت‏تارنما A از داراي تخصص سئوي خويش براي ۵ روز در ماه ياري مي گيرد (هزينه بيشتري پرداخت مي‌نمايد)، در حالي كه اينترنت‌وبسايت B فقط ۲ روز در ماه از كارشناس بهينه سازي به كار گيري مي‎نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.