شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

بهينه سازي URL صفحات

اپليكيشن آموزش سئو در مشهد

بهينه سازي URL صفحات

۲ بازديد

براي seo URL صفحه ها خوب ميباشد اپليكيشن آموزش سئو نشاني صفحه هاي مرتبط و كوتاه باشد و در شكل قابليت و امكان كليدواژه اساسي را دربرگيرد. از گزينش نشاني‌هاي وقتگير خودداري كنيد چون قرائت نشاني‌هاي وقتگير براي ربات خزنده گوگل طاقت فرسا ميباشد.
يك نمونه از تعيين نشاني مطلوب در يك فروش جامه:
www.tshirt-shop.com/tshirt/yellow-tshirt-small-sizeمثالي از نشاني وقتگير، نامفهموم و دربردارنده مقدار متعددي عدد كه فهم آن براي موتورهاي كاوش مشقت بار ميباشد:
www.tshirt-shop.com/c23/i-12240485859403/yellow-sweaterتعيين صحيح تيتر صفحه ها (Title tag)تيتر برگه بدليل تاثيري كه روي نرخ كليك برگه در نتيجه ها كاوش ميگذارد حائز اهميت فراواني در بهينه سازي فروشگاهي ميباشد چون به مخاطب و موتورهاي كاوش درباره محتواي ورقه داده ها ارائه مي دهد. تيتر ورقه سئو گرديده بايستي خلاصه، بيان كننده و مشمول لغت ها كليدي بوده و در ميان ۵۵ تا ۶۰ كاراكتر باشد.
نكات ضروري كه در هنگان كتابت تيتر كاغذ به آن اعتنا فرماييد:
تيتر مغازه نبايد در اولِ تيتر ورقه باشد.به تايپ كردن تيتر ورقه مثل تايپ كردن تيتر يك نوشته‌علمي تصور كنيد.نكته كاربردي:تايپ كردن تيتر سفارشي براي تمامي توليد ها امري وقتگير و غامض ميباشد. خوب ميباشد از پوسته‌هايي براي كتابت تيتر اين صفحه هاي تعريف‌و‌تمجيد نمائيد. از جمله:خريد ٪product% با ارسال بدون‌پول | ارزش روز %product%
در غايت ميتوانيد توليدها اساسي را بصورت دستي بازنويسي فرماييد. در شرايطي‌كه كه وب سايت شما وردپرسي ميباشد ميتوانيد با به كار گيري از پلاگين‌هاي بهينه سازي وردپرس يك پوسته براي تيتر صفحه ها گروه بندي و توليدها وبسايت خويش پوسته تعريف‌و‌تمجيد فرمائيد.گزينش صحيح توضيحات متاي صفحه هاي (Meta description)توضيحات متا
ارتفاع توضيحات متا مي بايست نسبتاً ۱۵۰ كاراكتر باشد.توضيحات متاي هر كاغذ بايستي مختص به عبارتي برگه و يكتا باشد.در توضيحات متا به خريدار توضيح دهيد كه دكان شما چه مزاياي ديگري نيز داراست براي مثال (ارسال مجاني، فروش ويژه، تخفيف ۲۰ درصدي، يكي از بخر دو عدد ببر و گارانتي، تضمين، تضميني …). به كار گيري از كلمات تحت يكي شيوه‌هاي جلب اعتنا مخاطب در شيت نتيجه ها كاوش ميباشد.اسم توليد هااسم توليدها را زيركانه تعيين نمائيد. معمولا اسم فرآورده همانندي بخش اعظمي با آنچه كه مخاطب كاوش مي‌نمايد داراست.

آيكون‌هاي اشتراك در كانال‌هاي اجتماعيتمامي ما مي دانيم كه فعال بودن در كانال‌هاي اجتماعي براي همگي استخراج و امور امري ضروري ميباشد. ولي آيا شما نياز به دكمه‌هاي اشتراك در كانال‌هاي اجتماعي در صفحه ها توليد ها فروشگاه آنلاين داريد؟ جواب كوتاه: آري!
آيكون‌هاي اشتراك گذاري در كانال‌هاي اجتماعي اين قابليت را آماده مي‌نمايد كه بازديد كنندگان وبسايت، محصولاتتان را به طور بدون‌پول در كانال‌هاي اجتماعي تبليغ نمايند. اگرچه كانال‌هاي اجتماعي بصورت بي واسطه تاثيري روي سكو صفحه هاي ندارد البته تكثير يك شيت در شبكه‌هاي‌اجتماعي و تعامل بيشتر يوزرها با آن شيت سبب ساز به بهبود جايگاه برگه گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.