اين كه آيا گوگل ادز براي بيزنس شما موءثر باشد يا اين كه خير، اپليكيشن آموزش سئو به نوع كلمه ها كليدي كه توصيه مي دهيد و معيار تأثير آن كليد واژه و كلمه در ترازو تبديل وبسايت شما (يعني تبديل يوزرها به مشتري و …) قادر است تعيين قابل قبولي براي بيزنس شما باشد يا اين كه در مقابل منفعت اي نداشته باشد.
ولي طبق پژوهش هاي صورت گرفته، گوگل ادز تا به امروز توانسته در اكثر حصول و امور تأثير مثبت چشمگيري داشته باشد. البته در حالتيكه روي لغات كليدي ناكارآمد سپرده گذاري فرماييد يا اين كه تبليغات ضعيف و معدود داشته باشيد، احتمالاً صرفا پول خويش را هدر داده ايد.
در انتها
سيستم گوگل ادز يك زمان طلايي براي بازاريابي استخراج و كارهاست. ولي اين كه تجارت شما تا چد اندازه بتواند از اين مجال منفعت غالب شود، تماماً به مرتبه اطلاع رساني، امتياز كيفي گوگل ادز و مجموعاَ چگونگي تبليغاتتان بستگي دارااست. ولي چنانچه قبلا از اين سيستم به كارگيري نكرده ايد، به هيچ عنوانً نگران نباشيد! به گذر زمان مجال با اين سيستم و فاكتورهاي اساسي آن بيشتر آشنا خواهيد شد و تبليغات خويش را به رأس تبليغ هاي ديگر خواهيد رساند. پس هم اكنون كه ميدانيد گوگل ادز چيست و طريق درج تبليغ در آن چهگونه ميباشد، فعاليت را استارت فرمائيد تا روز آپ ديت دراين باره حرفهاي خيس گرديد.
سه شنبه ۱۸ مرداد ۰۱ ۰۹:۴۸ ۴ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است